donderdag 4 februari 2010

Ruimte van liefde weekend hechtel 29-31 januari 2010

Het eerste weekend van de cirkel van harmonie zit er op en we zochten naar een plaats waar de deelnemers en geïnteresseerden info aan elkaar kunnen doorgeven en uitwisselen.

Deel hier aub wat de activiteiten hebben gedaan en wat er in jouw hart nog wil gedeeld worden.

Elke kritiek is welkom met de vraag om het opbouwend te houden, bvb alles was goed, is weinig opbouwend omdat het niet echt zegt wat je die beleving gegeven heeft. Een ander voorbeeld is dat er zoveel voeding was dat er eigenlijk teveel was en dat het bvb ook heel veel zoet was en dat het zo wel heel moeilijk is om er af te blijven. Een volgend weekend kunnen we hier mee rekening houden.


Dit is de link naar de foto pagina van de cirkel van harmonie: http://picasaweb.google.be/cirkelvanharmonie/RuimteVanLiefdeWeekendJan09#
er staan zowel fotos van de eerste dag in december en dan het weekend eind januari

laat je hart open bloeien als een roos die zich opent en zowel haar kleur, geur en essence deelt. Maak zo een mooie wereld door steeds weer je hart te laten bloeien
Dan weet je wat we met de cirkel van harmonie ook doen bloem per bloem en stap per stap en activiteit per activiteit maken we een vreugdevolle wereld.

in liefde jan en line

3 opmerkingen:

  1. laat ik dan maar de eerste zijn om iets te schrijven.
    Voor mij is het weekend een van de mooiste ervaringen die ik mij herinner, niet omdat alle activiteiten rimpeloos verliepen want dat is niet zo gegaan maar wel omdat ik de liefde kon voelen die er was en die ook bleef. Het opbouwen van die ruimte van liefde heeft mij geraakt en heeft nadien nog enkele dagen nagespeelt. Zo kon ik line veel beter zien dan voordien en ook de liefde tussen ons bloeide als nooit tevoren: Ik zie jou zegde ik vaak tegen haar en dat is ook zo. Ik kwam ook mijn eigen angsten tegen: is het wel goed geweest het we, hadden we niet meer moeten doen, kunnen we dat al wel liefde opbouwen en activiteiten van daar uit opbouwen. En telksen controleerde ik dat en kwam er uit dat het ok was geweest en dat liefde zich opbouwd door steeds meer van dit soort activiteiten te doen. En dat voelde ik ook ik kon liefde voelen in wat ik deed, in wat ik voelde hoe ik anderen zie. Ik kan voelen dat het meer liefde in de wereld heeft gebracht en ik sta te popelen om meer van dit soort dingen te doen. Ik heb geen diploma in het delen van liefde maar ik kan doen wat ik kan doen en dat is genoeg. En volgende keer misschien nog wat meer en weer en weer meer. Heerlijk en daar kan ik aan meewerken ... is dat echt zo ja dat is echt zo ... wauw dan zeg ik ja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was mijn eerste ervaring met de cirkel van harmonie alsook met deze werkgroep. Het is mij bijzonder goed bevallen en ik kan alleen maar hopen dat het verder vruchten zal dragen.Ik ben heel erg geînteresseerd naar een vervolg en wil in de toekomst meer meewerken in de organisatie, indien mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jan Baur stuurde deze reactie:

    Lieve Jan en Line,

    Dank voor je blog en de mooie, energievolle foto's.

    Er is veel gebeurd de laatste tijd, niet alleen met mij, maar met alles en iedereen. En sinds het weekend komt alles nog meer in een stroomversnelling.

    Dit is wat met mij gebeurde.

    Een heel weekend lang heb ik genoten van het samen eten bereiden voor iedereen en van de Ruimte van Liefde. Mijn ziel heeft het besluit genomen in de Ruimte van Liefde te staan en deze te ervaren...Ik had het al besloten voor het weekend er was. In de tussentijd ging mijn ego bij tijd en wijle op de loop en verzon allemaal dingen om het niet te hoeven doen: angst om te vallen, ze zullen me maar raar vinden hoe ik beweeg, zweetuitbarstingen, gevoel van doodgaan, dat soort oude programmeringen en patronen.
    Mijn Liefde voor mezelf, mijn ziel, anderen en Gaia is krachtiger. En daar stond ik, midden in de kring en alle spanning concentreerde zich in mijn brein. Op een gegeven moment onstond er een draaiing in het midden van mijn hoofd, en een opening naar beneden, een slurf. Alle spanning stroomde naar beneden en weg. Mijn lijf ging draaien, ik werd duizelig, draaide langzamer waardoor ik het gevoel had nog duizeliger te worden. Mijn lichaam besloot uit zichzelf weer sneller te draaien en de duizeligheid verdween. Op dat moment was ik niet meer in mijn lijf, geloof ik. Zo voelde het in ieder geval. Het duurde op het einde lang voordat ik contact had met Karin. Ik kwam van verre...Toen ik de kring rond ging, zag en ervaarde ik alleen maar zonnige en blije ogen...Ja, al die ogen!
    En nu, op vrijdag een week later, merk ik dat ik me nog krachtiger, levenslustiger en liefdevoller voel dan daarvoor. Ik ben er klaar voor om volledig te luisteren naar mijn intuitie en mijn ziel en deze te volgen in de ontplooiing van mijn levensblauwdruk. Er gebeurt erg veel, met name veel synchroniciteiten. We genieten!
    En Jacqueline en ik gaan leesavonden organiseren.

    Lieve groeten,

    Jan en ook van Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen